Omix maakt de sprong om TimeEdit-expert in Nederland te worden

28 april, 2020

Omix en TimeEdit gaan een strategische samenwerking aan om de expertise van TimeEdit in Nederland te vergroten.

TimeEdit en Omix hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten met als doel om de planning en rooster oplossingen van TimeEdit te voorzien van Omix-domeinexperts om de Nederlandse markt te voorzien van training en expertise in het gebruik van TimeEdit.

Omix is het toonaangevende adviesbureau voor onderwijslogistiek in Nederland en biedt alle onderwijsinstellingen een scala aan diensten aan, evenals hun eigen roosteracademie om aspirant-planners op de markt te brengen.

Omix zal de komende maanden een training volgen om gecertificeerde experts in TimeEdit te worden, en zal in staat zijn om eventuele behoeften aan training of domeinexpertise van Nederlandse instellingen aan te pakken. Omix implementeert ook TimeEdit als hun standaard software voor hun eigen opleidingen, zodat alle planning en roostering studenten van Omix voor het hoger onderwijs al vanaf juni 2020 in TimeEdit ingepland worden.

"TimeEdit ziet op dit moment een ongekende belangstelling van onderwijsinstellingen in Nederland en België voor moderne planningsoplossingen en wij spelen hierop in door zowel een kantoor als sterke partnerrelaties in de regio op te zetten. De samenwerking met Omix zorgt ervoor dat we meer instellingen die hun resource management en planning willen moderniseren, een hoogwaardige ondersteuning kunnen bieden", zegt Johan Blomdahl, CEO van TimeEdit.

"Samenwerken en verbinden met klanten en marktpartijen zoals TimeEdit is voor Omix het uitgangspunt om goed georganiseerd onderwijs en dus beter onderwijs te krijgen. We verwachten dat TimeEdit één van de belangrijke spelers wordt voor roosteroplossingen in Nederland", zegt Rudi ter Riet, directeur van Omix.

We zijn allemaal zeer verheugd wat de toekomst ons zal brengen, en zijn blij om Omix aan boord te hebben!