Andreas welkom, onze nieuwste ontwikkelaar en productteamlid 🥳.

26 augustus, 2020

De producten vormen het hart van TimeEdit, en nu voegen we een nieuw talent toe om meer grote dingen te laten gebeuren. Maak kennis met ons nieuwste lid van het team, Andreas!

Andreas, kun je wat meer over jezelf vertellen?

Ik heb vanalles al gedaan: van krantenjongen tot zorgassistent, maar eigenlijk wilde ik programmeur worden. Toen ben ik Programmeren en Productontwikkeling gaan studeren aan de Universiteit van Skövde. Ik heb altijd het doel gehad om als programmeur te werken en zag toen dat TimeEdit op zoek was naar ontwikkelaars, de rest is geschiedenis. Als ik niet werk, breng ik mijn tijd door met mijn twee kinderen, wandelen in de ruige natuur en hardlopen, of sleutelend aan mijn auto's in de garage.

Wat is jouw rol bij TimeEdit?

Mijn rol bij TimeEdit is om de producten verder te ontwikkelen, voornamelijk met de focus op TE Core, evenals de integratie tussen TE Core en de andere producten die vollop in ontwikkeling zijn zoals TE Preferences en TE Exam.

Je bent nu bijna een maand bij het team, hoe is het tot nu toe...

Op het moment van schrijven ben ik bijna één maand in het bedrijf en begin me een idee te vormen van hoe complex het planningsproces daadwerkelijk is, maar ook wat voor een belangrijke rol TimeEdit speelt in het vereenvoudigen ervan. Ik kijk ernaar uit om met de uitrol van TE Preferences en TE Exam te werken en te zien hoe deze producten het dagelijks leven van onze klanten verder zullen vereenvoudigen.

We hadden niet blijer kunnen zijn met Andreas in het team te hebben. Een hartelijk welkom van heel TimeEdit 🙏