Welkom Linn, onze nieuwe Product Manager!

30 juli, 2020

We zijn zeer verheugd om Linn Treutiger, TimeEdit's meest recente teamlid en onze nieuwe productmanager te verwelkomen. Voor TimeEdit werkte Linn bij de in Göteborg gevestigde tech start-up Adfenix, en zal een integraal onderdeel zijn bij het overbruggen van de kloof tussen klanten en product om er zeker van te zijn dat we de behoeften begrijpen en prioriteit geven aan wat het meest relevant is voor onze gebruikers.

Wie is Linn Treutiger?
Ik beschouw mezelf als een warm persoon met een grote glimlach. Ik hou mijn (soms te luide) lach altijd in de buurt en ik leef vanuit de overtuiging dat energie, energie opwekt, daarom zorg ik ervoor dat ik mijn eigen energie deel.

Ik heb een zakelijke achtergrond en heb de kans gehad om te werken binnen zowel consulting, controlling als business development. Voordat ik bij TimeEdit kwam, werkte ik bij Adfenix, een in Göteborg gevestigde techneut. Bij Adfenix waren mijn verantwoordelijkheden onder andere het overbruggen van de kloof tussen de klanten en het bedrijf en het ondersteunen van het productteam met marktinzichten en analyses. Om de pijnpunten van een klant echt te begrijpen, denk ik dat een nadrukkelijke aanwezigheid op de markt essentieel is.

Wat vond je opwindend aan TimeEdit en deze kans?
TimeEdit heeft een unieke combinatie van uitgebreide ervaring en hoge ambities. Het behouden van klanten met een hoog tevredenheidspercentage en ambitieuze groeiplannen is waarschijnlijk het perfecte recept voor succes. Op persoonlijk vlak ben ik super enthousiast over mijn nieuwe rol als producteigenaar en ik hoop dat mijn ervaring met het nauw samenwerken met klanten zal bijdragen met enkele nieuwe perspectieven.

Wat is je favoriete product van TimeEdit en waarom?
TE Preferences. Het is een redelijk nieuw product en lost nu al enkele grote knelpunten voor onze klanten op. De innovatiesnelheid is opwindend en met de nieuwe integratie in TE Core denk ik dat de sky de limit is voor dit product.

Wat kunnen onze klanten van jou verwachten in je nieuwe functie?
Genoeg domme vragen, een streven om te begrijpen en hopelijk soms een goede lach!

Waar kijk je het meest naar uit?
Om mensen te ontmoeten. Ik kan niet wachten tot de corona pandemie voorbij is, zodat ik al onze klanten persoonlijk kan ontmoeten. Ook kijk ik er echt naar uit om persoonlijk met mijn nieuwe collega's te werken, om ons team op afstand in Vietnam te bezoeken en niet in de laatste plaats om de beroemde TE-SUMMIT volgend voorjaar bij te wonen.

Een opmerking van Johan Blomdahl, CEO en Johan Hörnell, CTO: We zijn verheugd om Linn te verwelkomen als onze Product Manager bij TimeEdit. Goede PM's zijn moeilijk te vinden vanwege de diversiteit aan vereiste vaardigheden en het feit dat de rol zelf varieert tussen industrieën en bedrijven. Een van de belangrijkste eigenschappen die we in deze rol willen zien is empathie voor onze gebruikers. Linn brengt dat in overvloed en zal het geweldig doen om TimeEdit, onze product suite en de manier waarop klanten een beter beheer van de middelen mogelijk te maken te verbeteren.